Monday 14 November 2011

MAKE ME WORST ~

ASSALAMUALAIKUM....err,,,nak story sedikit nieh memalam bute ~ ^^,,,aku online at facebook....tetibe jer ade sorg ni yang boleh digelar kawan jugak,,,komen at status aku .....tentang AKU & FARHAN nie,,,merapu2 jerr,,,dy seolah-olah nk jatuhkan air muku aku depan Farhan....huh !sungguh x sangke dy mcm tu,,,padahal dy lah kawan yg pling aku syg sgt2 at muke bumi nie....disebabkan die buad perangai yg x sudah mlm nie,,perasann benci kian menjadi terhadap die,,,yang pling best,,,die salahkan aku...erhh...ape je...padahal dy yang interfere personal aku nan Farhan,,,aku xphm betull,,,dy yg salah,,,dy yg ptot mntak maaf,,,tapi??dy slhkan aku blekk...ape lah kan,,,betul org ckp ,,kawan kite mesti pilih baik2,,,aku bukan slh pilih,,,cume belum nmpak je sape dy sebenarnye pade mule ~,,huh !mungkin Allah lebih tahu kan ...emm..luluh sgt2 aty aku,,,~,,aku sgt2 hargai dy dapat jadi kawan aku selama nie... :'(,,tp skrg,,,,dy berubah,,,dy buad aku benci kat die,,,emm...lagi satu,,,dy block aku dah pon ~....so sad ~...emm,,,,aku tak thu ape nk describe kan...cume dy x phm..dy ingat aku ni suke sgt dy msuk cmpur hubungan aku and farhan,,,bestie aku pun thu gak aku kapel nan farhan,,,tp x de lah nk msuk cmpor pun ~...bukan aku ni nk kutuk die,,,cume kurg selesa dgn perangai dy,,,emm,,,dy pernah jugak gdow nan owg len before this,,,semua punce dari die,,,aku x pernah percaye,,,tapi,,,bile kene kat aku,,,emm,,bru aku thu,,,sape die,,,aku ralat dah ~,,,YA ALLAH,,,KAU AMPUNKANLAH DOSA KAMI,,,AKU TIADA NIAT UNTUK MEMUTUSKAN APE2 IKATAN PERSAHABATN NAN DY,,,,,emm,,,mungkin ini jalan yg dia mahukan,,,aku hnye menurut supaye x menjadi2 lagi,,,emm ,,,lumrah hidup..ade kawan....kene buang,,~>.<",,,doa kan tuk kami yg terbek k para2 blogger......^^..AMIN..-oke hbis-

No comments:

Post a Comment